NN wil er zijn voor elke Nederlander

0

Persoonlijke dienstverlening voor iedere Nederlander, dat is wat Nationale-Nederlanden wil uitdragen in de nieuwe campagne ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’.

“Nederland is bijzonder. We delen een taal, gebruiken, trekjes, gewoontes en we denken dat we elkaar altijd in het buitenland zo kunnen herkennen, zegt David Knibbe, CEO Nationale-Nederlanden. “Maar Nederlanders zijn ook trots op hun individualiteit. Hun eigenzinnigheid. Zo hebben we allemaal onze eigen dromen en individuele wensen. Al meer dan 170 jaar zijn wij vertrouwd met Nederland en alle verschillende inwoners. Vanuit die ervaring doet het alles om persoonlijke service te bieden die aansluit op het leven van elk van die Nederlanders.”

Pensioenbewustzijn verder vergroten

De campagne, vanaf vandaag te zien op tv, radio en online, krijgt later deze maand een vervolg met campagnes over de services ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. Jouw inkomen later is een serviceproduct om het pensioenbewustzijn van Nederlanders verder te vergroten. Beheerd Beleggen is een vermogensbeheerproduct voor klanten die meer uit hun spaargeld willen halen, maar zelf weinig of geen kennis hebben van beleggen. Dit product is beschikbaar vanaf 50 euro inleg per maand of 1.000 euro eenmalig.

 

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.