CED voldoet aan Keurmerk Klantgericht Verzekeren

0

Schadespecialist CED voldoet aan de normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). CED kan overigens het Keurmerk zelf niet krijgen, omdat het bedrijf geen verzekeraar is.

Als eerste expertisebureau heeft CED zich laten toetsen door Stichting toetsing verzeraars, die het keurmerk uitgeeft. “Wij hebben CED beoordeeld op die keurmerknormen die onder meer gaan over helder taalgebruik, de aanpak bij claims en klachten en de kwaliteit van het klantcontact”, zegt directeur Ron van Kesteren van de stichting.

Erkenning

“Wij concluderen dat CED aan de getoetste normen voldoet. Daarmee toont CED aan dat het de klant goed bedient, een belangrijk signaal voor partijen waarmee CED samenwerkt”, aldus Van Kesteren.

Omdat CED geen verzekeraar is, kan het niet op alle keurmerknormen getoetst worden en dus niet het KKV verkrijgen. Het bureau zegt wel trots te zijn op de erkenning.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.