40-jarig Scildon doet nieuwe merkbelofte

0

Met de nieuwe merkbelofte ‘Zo simpel kan het zijn’ heeft Scildon vandaag haar 40-jarig jubileum afgetrapt. De verzekeraar viert het jubileum een jaar lang met diverse acties voor adviseurs, klanten én medewerkers.

Op 1 maart 1984 begon Scildon als levensverzekeraar. Eerst onder de naam Legal & General Nederland, en sinds 2017 onder de huidige naam. Met de vandaag gelanceerde nieuwe merkbelofte wil de verzekeraar het verschil maken voor klanten en adviseurs. CEO Pauline Derkman-Oosterom: “We zien mensen verdwalen in een oerwoud van regels, loketten en verschillende financiële oplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat we financiële zaken veel simpeler maken voor onze klanten. Dat geeft rust en zekerheid. Wij werken aan producten en voorwaarden die simpel zijn.”

De nieuwe merkbelofte gaat gepaard met een opgefrist logo en een nieuwe uitstraling. Ook komt er binnenkort een nieuwe website. Alles is erop gericht om zaken simpeler én persoonlijker te maken. “Al 40 jaar lang durven wij andere keuzes te maken dan onze concurrenten. En ik ben ervan overtuigd dat dat al vier decennia lang onze grootste kracht is”, aldus Pauline Derkman-Oosterom.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.