10.000 aanvragen via ServiceNet Nedasco

0

Enkele maanden na de introductie van het nieuwe particuliere vergelijk- en aanvraagplatform heeft Nedasco de 10.000ste aanvraag ontvangen, die automatisch is verwerkt via het vernieuwde ServiceNet.

Het nieuwe particuliere vergelijk- en aanvraagplatform biedt meer dan 120 particuliere producten en ruim 20 productsoorten. De automatische verwerking moet de adviseur en zijn klant voorzien van een snelle en foutloze verwerking. Adviseurs kunnen 24/7 de gegevens van relaties en polissen inzien en muteren, premies en voorwaarden vergelijken, offertes uitbrengen en verzekeringen sluiten.

Taart

Deze week werd het kantoor door de directie van Nedasco verrast met een taart. Op de foto v.l.n.r. Tim Schoonbergen (Algemeen directeur Nedasco), Arnold Veffer (Allround adviseur bij Feenstra Adviesgroep), Thomas Feenstra (Directeur Feenstra Adviesgroep) & Gooitzen Feenstra (Algemeen Directeur bij Feenstra Adviesgroep)

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten