Klant wantrouwt adviseur

0

Het Nibud heeft recent mensen geadviseerd een gratis gesprek aan te vragen bij de adviseur waar ze destijds een beleggingsproduct hebben gekocht.

Het blijkt dat mensen niet genegen zijn een gesprek aan te gaan met iemand die hen in het verleden niet goed heeft geadviseerd bij de aankoop van het product. Dit wantrouwen is volgens Gerjoke Wilmink, directeur Nibud, niet terecht. “Mensen hebben recht op een gratis geprek en je bent een dief van je eigen portemonnee als je daar geen gebruik van maakt.” Het blijkt dat 23% van de mensen die wel advies heeft gevraagd daar financieel op vooruit is gegaan.

Kijk voor meer informatie over de rekenhulp van het Nibud op: nibud.nl

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.