Onder het motto ‘samen staan we sterker’ keert transportverzekeraar TVM in totaal 10 miljoen euro uit aan haar Nederlandse zakelijke klanten die actief zijn in logistiek en transport, over weg en water. Net als vele andere sectoren is de logistiek- en transportsector hard geraakt door de coronacrisis.
Op alle klanten van TVM verzekeringen heeft de coronacrisis in meer of mindere mate impact, afhankelijk van de deelmarkt waarin ze actief zijn. Transport ten behoeve van bijvoorbeeld horeca, planten en bloemen, evenementen en auto-industrie en ook de binnenvaart heeft te maken gehad met acute vraaguitval en een sterk teruglopende omzet. Arjan Bos, CEO van TVM verzekeringen: ”We zijn een coöperatie, opgericht door leden voor leden. Ook in een periode dat veel van onze klanten te maken hebben met de negatieve gevolgen van de corona-pandemie willen we er voor hen zijn, onder het motto ‘samen staan we sterker’. Als coöperatie streven we niet naar winstmaximalisatie. Onze klanten maximaal ontzorgen, dat is onze missie.”
De klanten van TVM worden de komende periode geïnformeerd over de procedure en de voorwaarden.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.