Hoe staat het met jouw online vindbaarheid?

0

Iedere financieel adviseur lijkt er in deze crisistijd klaar voor om klanten via webcam te woord te staan. Voor de klanten die vandaag de dag geholpen moeten worden gaat dat ongetwijfeld goed. Maar daarna zal er mogelijk een periode komen waarin het relatief rustig zal blijven…

Dit schrijft Christian Bouter, directeur Advieskeuze.nl, in zijn nieuwe column. Volgens hem was er bij veel advieskantoren in de afgelopen drukke jaren vaak geen tijd voor het oppakken van het thema online vindbaarheid en zichtbaarheid van het advieskantoor.

Werken aan online vindbaarheid

Bouter: “Geen tijd of niet de bereidheid om er tijd aan te besteden. De beleidsbepaler (vaak de financieel adviseur zelf) stak zijn tijd liever in het adviseren van nieuwe en bestaande klanten. Dat leverde de omzet op waarmee het kantoor draaiende werd gehouden. Om de continuïteit van de onderneming te waarborgen moet er juist nu voor gezorgd gaan worden dat de klant de financieel adviseur online weet te vinden.”

Lees hier de volledige column van Christian Bouter op InFinance.nl

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.