GlasGarage start sturingsconcept voor intermediair

0

Ruitschadeketen GlasGarage heeft een concept om de sturing via assurantietussenpersonen te laten toenemen. Onder de naam ‘Sterrenservice’ wil de keten de tussenpersonen een groot deel van het afhandelingsproces bij ruitschades uit handen nemen en tegelijkertijd het gemak en servicegraad voor klanten te verhogen.

Leo Smid, commercieel directeur GlasGarage: “We willen groeien in de zakelijke markt. Zo’n driekwart van alle automobilisten met autoruitschade volgt het advies van z’n assurantie- tussenpersoon om voor een bepaalde autoruitschadehersteller te kiezen. Daar willen we bij zijn. Dat doen we door continu te investeren in ons streven om de hoogste klanttevredenheid en de laagste schadelast in de markt te bieden en onze beschikbaarheid met meer dan 120 vestigingen. Onze klanten waarderen GlasGarage met gemiddeld een 8,7. Dat is een prachtig rapportcijfer, maar we zijn natuurlijk pas echt tevreden met een 10.” 

‘Sterrenservice’ voorziet volgens Smid assurantietussenpersonen in nog meer service en gemak door ze na de
ruitschademelding veel werk uit handen nemen. “Wij nemen rechtstreeks contact op met de eindklant, bespreken met de klant de ruitschade en zijn/haar wensen, inventariseren wat nodig is om de schade tegen de laagst mogelijke kosten te herstellen en maken met de klant een afspraak voor herstel. Een paar dagen na reparatie of vervanging ontvangt de klant namens de assurantie tussenpersoon en GlasGarage per post een bedankje. Het programma voorziet bovendien in een extra stimulans voor ATP’s om ruitschades naar GlasGarage te sturen. De eerste assurantie tussenpersonen hebben zich inmiddels aangemeld voor het programma.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.