Hypotheken met een geweten

0

De Obvion Campagne ‘Hypotheken met een geweten’ is onderscheiden met een SAN Accent in de categorie Financiële dienstverlening.

‘‘Obvion heeft een nuchtere kijk op zaken en gaat daarom op een verantwoorde wijze om met de risico’s die bij het financieren van wonen komen kijken. We zijn betrokken en gebruiken van daaruit onze expertise met hart en ziel voor al onze klanten. Vanuit die bevlogenheid zetten we met een professionele drive onze kennis in,
omdat we er van overtuigd zijn dat hypotheken altijd beter kunnen”, aldus Cynthia Tulp, adjunct-Directeur Marketing, Communicatie en Sales,.

De campagne ‘Hypotheken met een geweten’ sluit prima aan bij het thema van de SAN jury dit jaar: ‘merken met een missie’. ”Het winnen van deze prijs bevestigt dat we de juiste snaar bij consumenten geraakt hebben’’, zegt Tulp.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.