Nedasco wil ook Keurmerk Klantgericht Verzekeren

0

Nedasco gaat een nieuwe dienst voor intermediairs lanceren. Deze voorziet in het reduceren van administratieve lasten en het uitbesteden van klantcontact.

Bijvoorbeeld het klantcontact rondom de schadebehandeling of mutaties. Maar ook advies en cross-selling behoren tot de mogelijkheden, waardoor de polisdichtheid en de verdiencapaciteit kunnen toenemen.

Tim Schoonbergen, directeur van Nedasco: “Het uitbesteden van klantcontact is nog altijd een heet hangijzer onder het intermediair, daarom gaan wij het succes van onze dienst bewijzen in een compleet nieuwe entiteit die volledig is gericht op dienstverlening aan het intermediair.”

Om de kwaliteit van deze dienst te garanderen wil Nedasco, als eerste serviceprovider, het Keurmerk Klantgericht Verzekeren bemachtigen. Met het Keurmerk wil Nedasco ook aantonen dat niet alleen verzekeraars in staat zijn om klantgerichte service te verlenen, maar ook het volmachtkanaal.

Naar verwachting is de introductie van de nieuwe entiteit eind dit jaar of begin 2014. Tegelijkertijd met de introductie hoopt Nedasco het Keurmerk te mogen voeren.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.