ING stelt Hypotheekhulp centraal in campagne

0

ING start de wooncampagne `Oranje is je thuis voelen’. Met de campagne wil de bank-verzekeraar inspelen op de sterk veranderende woningmarkt en klanten die zich in deze tijd zorgen maken over hun huis en de betaalbaarheid van hun hypotheek. Daarom staat in de nieuwe campagne de Hypotheekhulp centraal.

De Hypotheekhulp is al eerder geïntroduceerd, en is een middel om klanten inzicht te geven in hun financiële situatie. Nieuw onderdeel van de Hypotheekhulp is de Hypotheek Stresstest, een online test om huizenbezitters een eerste beeld te geven van hun persoonlijke financiële situatie. In een paar stappen weten zij of hun hypotheek extra aandacht nodig heeft en welke eventuele stappen er nodig zijn. Indien nodig biedt ING verschillende oplossingen, zoals Rentepauze of hulp bij het tijdelijk verhuren van een woning.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.