De klant van de toekomst

0

Hoe ziet de klant van de toekomst eruit? De Nederlandse CRM-leverancier SCOPE marketing technology b.v. brengt directieleden van haar klanten (zoals Achmea, Delta Lloyd en ING) samen met innovatieve grootdenkers op het gebied van CRM en marketing tijdens een directie evenement op 26 september, om een antwoord te vinden op deze vraag.

 

De deelnemers aan het evenement gaan gezamenlijk op zoek naar het profiel van de klant van de toekomst. De uitkomsten worden vertaald naar de gevolgen voor sales, marketing en CRM. Naast de directieleden van de voornoemde bedrijven zullen er ook diverse experts aanwezig zijn, zoals CRM goeroe Ruud Verduin, Nederlands eerste internetstrateeg René Jansen en de strategische innovator Jempi Moens (bekend van uitvindingen als Senseo Crema, Cup-a-Soup en de Beertender). Lees meer…

 

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.