Zwitserleven wil jongeren bereiken

0

In de nieuwe campagne van Zwitserleven staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal. Met Maryam Hassouni als de nieuwe tegenspeelster van Chris Zegers, wil de pensioenverzekeraar ook de jongere doelgroep aanspreken en hun financiële bewustzijn vergroten.

Chris Zegers maakt voor de commercials opnieuw echte reizen en ontdekt daarin diverse nieuwe plekken. In deze roadtrip komt hij regelmatig actrice en Emmy Award-winnares Maryam Hassouni tegen.

Diverse kanalen

De nieuwe Zwitserleven-campagne bestaat uit een serie televisie- en bioscoopcommercials. In de eerste fase van de campagne wordt Het Zwitserleven Gevoel toegelicht met korte teaser-commercials die worden opgevolgd door langere versies. Ook online is de pensioenverzekeraar volop aanwezig.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.