Naast je werk doorstuderen tot marketing expert: deze mogelijkheden zijn er

0

Over extra kennis beschikken met betrekking tot jouw huidige baan of juist tot een functie die jij in de toekomst ambieert is niet alleen een pré, maar vergroot TEVENS de kans tot het in de wacht slepen van jouw droombaan. Je doet jezelf er enkel goed mee om je een beetje extra te laten bijscholen, vooral wanneer jij dagelijks in aanraking komt met diverse marketingaspecten. Wens je over de juiste kennis en vaardigheden te beschikken? Dan is er een breed scala aan mogelijkheden, waarin jij je kunt gaan verdiepen!

Maakt jouw hart een sprongetje bij het horen van termen als marketing, strategie en verdienmodellen? Kan jij niet wachten om meer te weten te komen over strategische marketingplanningen? En is beschikken over affiniteit met grondslagen van de strategische marketingplannen voor jou slechts een van de vele aspecten waarmee jij in aanraking komt?

Dan kan niet alleen Nima C, maar ook Nima A marketing bij jou goed van pas komen, daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om enkel de marketingbasis te leren.

NIMA C

Wens je niet alleen over de vaardigheden en inzichten te beschikken om complexe strategische marketingvraagstukken om te zetten in commercieel beleid, maar wil jij daarnaast weten welke ontwikkelingen in het vakgebied relevant zijn? NIMA C biedt jou de juiste handvatten.

Tijdens deze opleiding verbeter jij jouw strategische visie en inzicht op het gebied van marketing, ontwikkel jij vaardigheden om complexe commerciële problemen grondig en doeltreffend te analyseren en leert nauwkeurig hoe je de uitkomsten hiervan vertaalt naar zowel commercieel als strategisch marketingbeleid. Daarnaast ontwikkel je de juiste vaardigheden om jouw componenten concreet te verwerken in een professioneel marketingplan, dat binnen de praktijk implementeerbaar is.

Deze opleiding is met name voor hen die nauw betrokken zijn bij het bepalen van het commerciële beleid van een merk of businessunit. Ben jij werkzaam als marketingmanager, brandmanager, marketingcommunicatiemanager, productmanager of salesmanager? Dan ben jij geknipt voor NIMA C.

NIMA A Marketing

Waar Nima C zich focust op hen die werkzaam zijn binnen de hierboven benoemde functies, legt Nima A Marketing meer de focus op jouw ambities, ongeacht jouw achtergrond. Wens jij een wat meer praktijkgerichte studie die zich verdiept in marketing en jou zo kennis bijbrengt die direct toepasbaar is binnen jouw eigen omgeving? Dan is het goed om je te verdiepen in NIMA A Marketing.

Je maakt kennis met de 4 p’s (product, prijs, plaats en promotie), leert het belang hiervan, komt meer te weten over de nieuwe marketingmixen en hun positionering en gaat tevens aan de slag met aspecten als het strategische marketingplan, marketingdoelstellingen, de online marketinginstrumenten van vandaag de dag en marktsegmentatie. Deze opleiding biedt een totaaloverzicht van belangrijke aspecten uit het werkveld waarin jij werkzaam bent en bereidt jou uitstekend voor op zowel jouw examen als op jouw toekomst binnen de branche.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Partnernieuws

Bovenstaande tekst is geschreven door één van onze (kennis)partners. De redactie gaat uit van de betrouwbaarheid van de aangeleverde informatie door de aanbieder.