Technologie biedt juridische dienstverlening ultieme kans

0

De wereld verandert snel en de juridische dienstverlening ondergaat een ware metamorfose. Klanten stellen hogere eisen en verwachten terecht meer van hun dienstverleners. Tegelijkertijd worden mensen overstelpt met informatie en zoeken een gids. Digitalisering en andere technologieën maken het mogelijk deze veranderende klantbehoeften adequaat te beantwoorden.

Door onze ervaring en expertise te verrijken met tech, vergroten we de reikwijdte en impact van onze specialisten. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld de papieren rompslomp verkleinen om zo sneller tot een goed advies te komen. De behoefte aan juridische hulp zal namelijk altijd blijven bestaan.

We investeren nadrukkelijk in klantgerichte innovaties, zoals bijvoorbeeld de manier waarop, waar en wanneer we met onze klanten in gesprek gaan; want contact is en blijft essentieel. Technologie biedt een oplossing, een kans. Maar het gaat hier niet om vervanging van menselijk klantcontact, het is een verandering van een manier van werken. Nog slimmer en efficiënter, maar altijd menselijk en open.

We bieden juridische hulp tijdens kantoortijden, maar ook daarbuiten. Online en offline. De klant verwacht dat ook in toenemende mate van ons. De adviseurs kennen onze klanten als geen ander en hebben de belangrijke rol om vroeg te signaleren, zodat zaken niet onnodig uit de hand lopen. We zeggen dan ook tegen onze klanten: vraag eerder, want zo kun je veel voorkomen. Luisteren naar de klant, naar de emotie en de vraag áchter het probleem is essentieel en dat doen wij dan ook.

We bieden niet alleen een advies, maar helpen ook met op maat geschreven juridische documenten en voorbeeldbrieven. Door bijvoorbeeld de inzet van een chatbot en automatisering vergroten en verscherpen we de dienstverlening. Dit geldt ook voor onze samenwerking met adviseurs. Efficiency is in het belang van onze klanten, adviseurs en juridisch experts. Ons gezamenlijk doel is ook in 2019 de klant op de beste manier bij te staan als het erop aankomt. Met steun, advies, raad en daad.

Nooit meer financieel nieuws missen? Kies welk platform het best bij u past en volg InFinance op:
Facebook, Twitter en/of LinkedIn

Deel dit artikel

Over de auteur

Hanneke Jukema

Hanneke Jukema is algemeen directeur van DAS.