Digitaal VIVAT-label voor jongvolwassenen

0

NowGo is het nieuwe digitale label van VIVAT. Het label biedt digitale oplossingen om het leven makkelijker en leuker te maken en is gericht op de zogenoemde ‘early adaptors’. Dit zijn veelal jongvolwassenen, die hun financiële zaken graag zelf regelen.

Jeroen de Graaf, directeur Merk & Communicatie van VIVAT: “NowGo is opgericht vanuit de overtuiging dat verzekeren vandaag de dag veel transparanter en gemakkelijker kan. Geen ingewikkelde formulieren, lange wachttijden of onduidelijke informatie.”

In juli is NowGo live gegaan met de eerste verzekeringsproducten, zoals auto-, reis- en woonverzekeringen. “We positioneren nowGo als nieuwe financiële serviceprovider die in de toekomst, naast verzekeringen, ook digitale diensten wil bieden die het leven makkelijker en leuker maken. De verzekeringen zullen daar natuurlijk altijd centraal in blijven staan”, aldus De Graaf. Het merk wil zich nu breder in de markt bekend gaan maken.

Commercial

Deze week lanceerde NowGo haar eerste commercial. De commercial voor autoverzekeringen is de eerste in een reeks die online te zien zijn. Opvallend aan de commercials is dat deze in het geheel achterstevoren (in reverse) worden afgespeeld. Met dit effect wil nowGo laten zien dat je pas echt kan genieten, vanaf het moment dat je voor nowGo hebt gekozen.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.