Device onafhankelijke app Moneyou

0

Moneyou introduceert op korte termijn een nieuwe app waarmee bankzaken vanaf elk device geregeld kunnen worden. De app is onderdeel van een bredere rebranding die de dienstverlener de komende maanden gefaseerd doorgevoerd. Deze moet beter aansluiten de doelgroep millennials.

Behalve de app vervangt Moneyou haar logo en huisstijl en heeft de dienstverlener zichzelf een nieuwe tone-of-voice aangemeten. Op de vernieuwde ‘mobile first’ website kunnen klanten terecht voor informatie over, en het beheren van hun producten Sparen, Lenen en Hypotheken.

Millennials

Volgens Moneyou wil de millenials graag zelf hun financiën organiseren. Gemak, geen gedoe en zelf in control zijn staan hierbij voorop, stelt de dienstverlener vast. “Wij geloven in een gelijkwaardige relatie met de klant”, zegt Bas Boelhouwers, CCO van Moneyou. “Onze rebranding reflecteert deze visie. Bij de online-interface van onze producten blijven functionaliteit, transparantie en gebruiksvriendelijkheid vooropstaan, wat mensen helpt om eenvoudig zelf online hun bankzaken te regelen.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.