Vanaf 1 januari 2025 verzorgt multimediale uitgeverij TRIPLEi, Financial Content BV alle communicatie-uitingen voor de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH). Deze samenwerking is een belangrijke stap in de missie van SEH om de zichtbaarheid van Erkend Financieel Adviseurs te vergroten en de meerwaarde van het SEH-keurmerk bij zowel de sector als consumenten te versterken.
Als communicatiepartner gaat TRIPLEi onder andere het jaarlijkse ‘SEH Kennis & Innovatie Event’ organiseren, dat op 2 april 2025 plaatsvindt in het NBC in Nieuwegein. Ook neemt TRIPLEi de uitgave van het vakblad Erkend over, dat vier keer per jaar verschijnt. Deze initiatieven ondersteunen het SEH-netwerk van ongeveer 6.000 Erkend Financieel Adviseurs en bieden een platform voor kennisdeling en innovatie binnen de financiële sector.
Meerwaarde voor Erkend Adviseurs en de sector
Met deze samenwerking streeft SEH ernaar om Erkend Adviseurs beter te ondersteunen in het zichtbaar maken van hun expertise en toegevoegde waarde. Dankzij TRIPLEi’s ruime expertise in multimediale communicatie en diepgaande kennis van de financiële sector kan SEH haar boodschap effectiever delen en de zichtbaarheid van Erkend Adviseurs verder vergroten.
Toekomstgericht
Met TRIPLEi als partner onderstreept SEH haar ambitie om niet alleen de kwaliteit van financieel advies te waarborgen, maar ook de impact van het SEH-keurmerk uit te bouwen. De focus ligt hierbij op innovatie, kennis en het versterken van vertrouwen in de sector. Door deze samenwerking verwachten beide partijen een nog grotere impact te realiseren voor de sector én de consument.
TRIPLEi, Financial Content BV is een multimediale uitgeverij van financiële titels, waaronder InFinance en HypoVak. Ook geeft TRIPLEi verschillende beleggersplatformen uit, zoals Cash, Cashcow.nl en de BeleggersFair.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.