Schadekantoren succesvol bij schadeafhandeling

0

Nh1816 heeft de 100 advieskantoren in het zonnetje gezet die in 2016 het best hebben gescoord op schadeafhandeling. In het jaarlijks terugkerende klanttevredenheidonderzoek – in opdracht van Nh1816 door Feeddex uitgevoerd – hebben zij allemaal gemiddeld een 9,2 ontvangen voor het afhandelen van schade.

Op basis van de gegevens van enkele duizenden respondenten is de gemiddelde NPS score (Net Promotor Score) van de bij Nh1816 aangesloten adviseurs in 2016 gestegen tot +60 bij advies en +59 bij het afhandelen van schade. De adviseurs scoren bijvoorbeeld met een 9,2 hoog op persoonlijke service na afsluiten verzekering.

“Als adviseur maak je het verschil en als verzekeraar ondersteun je zo goed mogelijk. Deze combinatie scoort met gemiddeld hoge cijfers in zaken als persoonlijke service, bereikbaarheid, informatieverstrekking en resultaat”, aldus Cas Verhage, commercieel directeur bij Nh1816 Verzekeringen.

Award

De 100 advieskantoren die in 2016 het best hebben gescoord op schadeafhandeling kregen van Nh1816 een award voor hun prestaties.

Foto: Medewerkers van Otterlo Financieel Advies met de award.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.