Samenwerking Figlo en Informeert

0

Figlo is een samenwerking aangegaan met Informeert. Klanten van Figlo krijgen 10% korting op de Informeert Communicatieoplossing.

De twee bedrijven vullen elkaar goed aan, zo laten ze weten in een persbericht. Figlo is producent van software voor financieel inzicht, (hypotheek)advies en planning. De Informeert Communicatieoplossing laat hypotheek- en verzekeringsadviseurs resultaatgericht inspelen op online klantgedrag. Deze bestaat uit vijf onderdelen: nieuws, nieuwsbrief, website, social media en klantinzicht.

Klantenbinding

“Naast het bieden van een gedegen advies is het belangrijk voor adviseurs om klanten aan zich te binden”, zegt business manager Richard Koudijs van Figlo. “De tools van Informeert bieden verdere ondersteuning aan adviseurs in het bereiken en informeren van klanten.”

Informeert werd begin september vorig jaar gelanceerd. “We lazen zo vaak dat de adviseur het online denken ingewikkeld vindt, dat we besloten een oplossing te creëren”, zei commercieel manager Saskia Los toen. “Consumenten verwachten snelheid bij alles: informatie, tools, adviesverzoeken, et cetera. Binnen twee klikken willen ze kunnen handelen. Wij zorgen daarvoor.”

Figlo begon in 1996 onder de naam Infa Group en is sinds september 2014 onderdeel van het Amerikaanse Advicent.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.