NVGA wil jongeren inspireren met nieuwe huisstijl

0

De NVGA heeft na ruim vijftien jaar haar bestaande logo en huisstijl vernieuwd. Ook de website en een magazine maken onderdeel uit van de nieuwe look and feel.

“Graag willen wij ook jonge mensen inspireren om te kiezen voor een carrière in het volmachtvak”, zo stelt de NVGA. “Met als startpunt de kernwaarde ‘verbinden’, hebben wij de afgelopen maanden dan ook hard gewerkt aan een nieuw logo, een nieuwe huisstijl, een nieuwe website en een nieuw magazine.”

Voor de uitwerking van de nieuwe ‘brand identity’ koos de brancheorganisatie ervoor om samen te werken met 3110, een creatief bureau gevestigd in hartje Rotterdam. “Om het geheel fris en uitdagend te maken hebben we gekozen voor een in het oog springend kleurenpalet, dat vernieuwend en modern is”, aldus Creative Director Niels Hendriks.

Bekijk hieronder de branding video.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.