Morgen krijgen de met Nedasco samenwerkende adviseurs toegang tot het vernieuwde Mijn administratie en de nieuwe particuliere vergelijk- en aanvraagfunctionaliteiten op het extranet, Nedasco ServiceNet.
Het nieuwe particuliere vergelijk- en aanvraagplatform biedt meer dan 120 particuliere producten en ruim 20 productsoorten. De automatische verwerking moet de adviseur en zijn klant voorzien van een snelle en foutloze verwerking. Adviseurs kunnen 24/7 de gegevens van relaties en polissen inzien en muteren, premies en voorwaarden vergelijken, offertes uitbrengen en verzekeringen sluiten.
Om gebruikers op de hoogte te brengen van de belangrijkste verbeteringen en functies wordt morgen een webinar gehouden. Hierin bespreken Desk Accountmanager Jurriën Schel en Acceptant Brand/Varia Dámini Sheombarsing de (gebruikers)voordelen van het vernieuwde Mijn administratie en de particuliere vergelijk- en aanvraagmogelijkheden.
Ruim een jaar ontwikkeling
Directeur Tim Schoonbergen: “We hebben hier ruim een jaar met heel veel fijne collega’s hard aan gewerkt en het resultaat mag er wezen: Nedasco heeft vanaf 1 augustus een van de mooiste portals in Nederland op het gebied van particuliere verzekeringen.”
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.