‘Schrijf zoals je spreekt’

0

Zoals Kluun al aangaf tijdens de Masterclass van PriQels, 3 april jl., kun je je klanten het best
bereiken door je boodschap op te schrijven zoals je het gezegd zou hebben.

Het gaat erom dat mensen vaak te ingewikkeld zaken op papier zetten,
waardoor hun lezers/klanten al snel afhaken en niets van de werkelijke boodschap meekrijgen.
Dit is precies waarom PriQels (van Woonfonds) de masterclasses in het leven
heeft geroepen. Het doel is om mensen uit de financiële dienstverlening te inspireren en te
trainen om te voldoen aan de veranderde wensen van de klant.

De aanwezigen bij de eerste masterclass hebben verschillende functies en achtergronden: adviseurs,
aanbieders, klanten en belangenorganisaties. Gezamenlijk hebben zij allen
hetzelfde doel:Hoe moet je schrijven zodat je klant het begrijpt?’ Dit
onderwerp werd als belangrijk verbeterpunt aangegeven in een onderzoek (van
PriQels) uitgevoerd door GfK bij meer dan duizend klanten.

De volgende masterclass is 15 mei, klik hier voor meer informatie…

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.