‘Autopremies schieten onterecht omhoog’

0

Dat de autopremies momenteel fors in de lift zitten is onterecht. Althans volgens de InFinance-lezers die meededen aan onze poll. Doe nu mee aan de nieuwe poll over de klant!

Dat de autopremies omhoog schieten is duidelijk. Maar volgens onze lezers kunnen verzekeraars beter eerst eens naar de eigen kosten kijken voor ze de premies verhogen. 62% was het dan ook eens met de stelling ‘Autopremies schieten onterecht omhoog. Verzekeraars, kijk eerst eens naar de kosten’. 38% is het hiermee oneens.

Nieuwe poll: van wie is de klant?

Het directe klantcontact ligt bij een deel van de adviseurs gevoelig, zeker als de aanbieder actief is in meerdere distributiekanalen. Van wie is de klant eigenlijk? Daar gaat onze nieuwe poll over.

Robin Clements, directeur retail van Centraal Beheer, werd hier door InFinance onlangs ook naar gevraagd. Zijn antwoord: “Van niemand! Je moet vanuit angst niet iets proberen te verdedigen wat er niet is. De klant is van de klant. Hij is geen eigendom van iets of iemand. Zolang je toegevoegde waarde biedt, zal de klant bij je terugkomen, dat geldt voor ons maar ook voor de adviseur.”

Hoe denkt u hier over? Laat het weten in de poll, die u ook onderaan dit artikel vindt, of geef uw inhoudelijke reactie onderaan deze pagina.

Van wie is de klant? (stuur uw inhoudelijke reactie naar: infinance@3xi.nl)

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.