Het internationaal analistenbureau Aspire heeft Dialog Group erkend op hun Interactie-ervaringsmanagement (IXM) Leaderbord voor softwareoplossingen die mogelijkheden bieden voor klantinteractie.
Dialog Group is gespecialiseerd in het creëren van digitale interactie-oplossingen en het verbeteren van klantcommunicatie. Met haar focus op innovatie, data-integriteit en integratieoplossingen biedt Dialog Group haar klanten in diverse sectoren schaalbare en gepersonaliseerde oplossingen voor klantinteractie. De vermelding op het op Aspire IXM Leaderboard is een erkenning van de visie, executiekracht en het productportfolio van Dialog Group, met de nadruk op de eigen Digitale Collega-oplossing.
“Dialog Group’s investering in IXM-mogelijkheden, met name in chatbots en gepersonaliseerde video, positioneert hen goed voor de toekomst van klantcommunicatie. Hun strategie om deze interactieve technologieën te integreren met traditionele CCM-aanbiedingen biedt een uitgebreide benadering van klantervaringsbeheer, vastgelegd in hun Customer Interaction Layer-visie”, aldus de Aspire-beoordeling.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.