Veilig Ophalen-app voor ophalen van brondata

0

Voor relaties van intermediairs introduceren de Nationale Hypotheekbond en Ordina de app ‘Veilig Ophalen’. Volgens de initiatiefnemers haalt de consument na een gegevensverzoek van de adviseur met de app alle actuele brondata in één moeite op.

Alle data die de consument deelt met zijn adviseur worden na diens controle overgenomen in het digitale klantdossier en zichtbaar in de online mijn-omgeving van de klant. Voor adviseurs zijn er aan de Veilig Ophalen-service geen kosten verbonden en ligt er een kennismakingspakket klaar. Consumenten kunnen de app sinds kort gratis downloaden via zowel de Google Play store als de App Store van Apple.

Actief beheer

De overgenomen brondata zijn direct beschikbaar voor Fastlane Advies van de Hypotheekbond en voor hun PortefeuilleSignalen. Daarmee zetten kantoren direct een volgende stap richting actief beheer op basis van nog actuelere klant- en hypotheekdata. De keuze voor Ordina vindt Jeroen Oversteegen (foto), directeur van de Nationale Hypotheekbond, een logische: “Als digitale businesspartner hebben zij een voorsprong op anderen, zowel op het vlak van techniek als qua marktkennis. Ideaal als je business-uitdagingen slim wilt verbinden aan mensen en technologie. Zelf ontwikkelen wij al meer dan vijftien jaar oplossingen om consumenten en adviseurs te voorzien van actuele en transparante informatie. Dat loopt inmiddels full circle, vanaf de oriëntatie tot en met advies, aanvragen en nazorg. Met deze app wordt de klantreis weer een stapje makkelijker, voor beiden.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.