Van Nederveen leidt nieuw bedrijfsonderdeel DL

0

Jan van Nederveen (51) wordt per 15 februari 2016 benoemd tot Chief Marketing Officer bij Delta Lloyd. Hij gaat leiding geven aan het nieuwe bedrijfsonderdeel Klant, Digitaal en Merk.

Met de nieuwe strategie ‘Dichter bij de klant’ zegt de verzekeraar beter inzicht te willen ontwikkelen in zijn klanten en hun wensen. “Met de oprichting van Klant, Digitaal en Merk kan Delta Lloyd, samen met het intermediair, sneller, efficiënter en actiever inspelen op de behoefte van de klant met de juiste oplossingen.”

Van Nederveen heeft verschillende managementfuncties bekleed binnen IBM, KPN en Pon. Hij heeft jarenlange ervaring met het aansturen van onder andere marketing- , data- , innovatie- en merkteams in verschillende omgevingen.

Nooit meer financieel nieuws missen? Kies welk platform het best bij u past en volg InFinance op:
Facebook, Twitter en/of LinkedIn

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.