
Van Bruggen Adviesgroep verandert zijn naam in Van Bruggen. Naar eigen zeggen om meer doelgroepen aan te spreken.
directeur Jan Thale Haandrikman: “Starters en doorstromers zoeken deskundig en persoonlijk advies in de uitdagende woningmarkt. Wij spelen hierop in met een vernieuwde uitstraling en een kortere, krachtigere naam. Jonge woningkopers en doorstromers spelen een steeds belangrijkere rol op de woningmarkt. Starters zijn inmiddels verantwoordelijk voor bijna de helft van alle woningtransacties in Nederland. Wij zetten ons actief in voor een eerlijke woningmarkt en wil jonge woningkopers helpen met deskundig en helder advies.”
Vergrijzing van de sector
De rebranding richt zich volgens Van Bruggen ook op jonge ondernemers. “Door vergrijzing dreigt een tekort aan financieel adviseurs. Dit tekort dreigt in de toekomst tot grote gevolgen voor consumenten, die zonder goed en onafhankelijk advies belangrijke financiële kansen missen. Daarom zoeken we jonge franchisenemers en begeleiden hen naar een succesvolle financiële adviespraktijk.”
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.