Van Belleghem op Romeo-event: ‘Adviseur, ga voor het Top Gun Effect’

0

Het eerste Romeo-event smaakt naar meer. De combinatie van ontmoeten, richting geven, smaakbeleving en een oorstrelende muzikale afsluiter, werd goed ontvangen door de 400 adviseurs en relaties die gisteren naar de Midden Nederland Hallen in Barneveld waren gekomen.

“Wil je bij de winnaars horen dan moet je een plan hebben.”

Om 14:30 uur gingen de deuren open en konden adviseurs de medewerkers van de Romeo-merken en de aangesloten businesspartners ontmoeten op het beursplein, waar later ook het plenaire programma zou starten onder leiding van dagvoorzitter Michiel Meijer. Romeo Groep is bekend van merken als Huismerk, Accelerate, Basic Serviceproviding, RISK Hypotheekdesk en BlueLine Hypotheekdesk.

In zijn welkomstwoord refereerde Edsel de Graaf, directeur van Romeo Financiële Diensten, aan de turbulente tijd waarin we momenteel leven. “Een tijd die vraagt om een visie en duidelijke keuzes. Maar ook een tijd waarin er winnaars en verliezers zullen zijn. Wil je bij de winnaars horen dan moet je een plan hebben, hoor ik mijn collega en mede-directeur Martin Keegstra dan zeggen. En zo is het.” Over het plan van Romeo lees je meer in het interview met Martin Keegstra in de nieuwe InFinance.

Top Gun Effect in klantervaring

Customer experience-expert Steven van Belleghem (foto) kreeg de zaal vervolgens stil met zijn keynote over het creëren van de beste klantervaring. We moeten in onze branche streven naar het ‘Top Gun Effect’ in klantervaring. De klantbehoefte van nu is volgens Van Bellegehm een goed gevoel creëren, voortkomend uit echte en oprechte emoties. De film Top Gun 2 heeft wat hem betreft die ‘100% feel good vibe’ waarbij de makers het publiek niet voor de gek proberen te houden of te slim af willen zijn.

Na de break was het woord aan Ruud Koornstra die zijn visie deelde op duurzaamheid. “We zijn als Nederlanders rijk, belangrijk in het ondernemerschap en slim. Maar tegelijkertijd zijn wij doorgaans het vieste land van Europa. Als we onze kinderen een leefbare wereld mee willen geven, moeten we in beweging komen.”

Na de netwerkborrel en het lopend buffet met vele keuzemogelijkheden, was het tijd voor een knallende afsluiter. De drie dames van OG3NE kregen iedereen in beweging en met een 100% feel good vibe keerde de bezoekers filevrij weer huiswaarts.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.