Univé bedient Zeeuwse klant vanuit camper

0

Univé gaat Zeeuwse klanten bedienen vanuit een mobiele winkel. Volgens René van Gils, bestuurder van Univé Zuid-Nederland, voorziet het mobiele winkelconcept in de blijvende behoefte van klanten om een adviseur fysiek op locatie te kunnen spreken.

Voor veel (schier)eilandbewoners van Schouwen-Duiveland, Noord- en Zuid-Beveland en Walcheren betekent een fysieke afspraak op een van de bestaande winkellocaties in Terneuzen en Middelburg al gauw een reistijd van 30 tot 60 minuten rekent Univé voor. Daarom trekt een aantal adviseurs vanaf vandaag meerdere dagen per week met een camper de provincie in om op locatie met klanten in contact te komen voor het bieden van hulp en advies. Het is de eerste keer dat Univé deze nieuwe vorm van klantbediening inzet. De mobiele winkel doet van dinsdag tot en met donderdag op vaste dagen en tijdstippen achtereenvolgens Vlissingen, Burgh-Haamstede, Zierikzee en Goes aan.

Blijvende behoefte

Univé heeft 110 winkels verspreid over Nederland. Van Gils: “In sommige regio’s zien we dat klanten een deel van hun zaken online regelen, waar we uiteraard ook in voorzien. Dat op de genoemde (schier)eilanden de behoefte aan winkelbezoek de afgelopen jaren is verminderd, wil echter niet zeggen dat deze behoefte is verdwenen. Met onze mobiele winkel zijn we er daarom voor iedereen die het prettig vindt om met of zonder afspraak met een van onze adviseurs om de tafel te gaan. Zo blijven we dichtbij.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.