Succesvol actief klantbeheer met een chatbot

0

Actief contact met bestaande klanten biedt vele voordelen voor uw advieskantoor. Tijdens HypoTop (10 t/m 28 mei) leert uw binnendienst welke mogelijkheden een eigen Virtuele Assistent daarin biedt.

Actief met bestaande klanten aan de slag, van een goed idee naar een succesvolle aanpak! In deze on demand masterclass geeft Jan Verstegen van Eerstestap.nl uw binnendienstmedewerkers inzicht in waarom actief klantcontact een must is. En wat de potentiële extra verdiensten kunnen zijn voor uw advieskantoor.

Daarnaast vertelt hij wat de randvoorwaarden zijn voor een succesvolle aanpak gebaseerd op het inzetten van uw eigen Virtuele Assistent.

Verstegen: “Klanten kunnen een deel van hun (advies)proces prima zelfstandig digitaal uitvoeren, zodat het advieskantoor de klant nog beter persoonlijk kan helpen. Chatbot-technologie werkt hierbij uitstekend. Eerstestap helpt advieskantoren deze technologie laagdrempelig en super persoonlijk in te zetten met behulp van een Virtuele Assistent.”

HypoTop

Het event HypoTop is opgericht om de binnendienstmedewerkers van hypotheek- en schadekantoren te ondersteunen in de transitie naar de toekomstgerichte commercieel gedreven functie van Client Officer. HypoTop vindt volledig online plaats van 10 t/m 28 mei 2021. Omdat u en uw medewerkers het druk hebben, is het programma zo samengesteld dat de deelnemers zelf het moment kunnen bepalen wanneer ze iets kijken.

Zet uw binnendienst tijdens HypoTop de volgende stap? Meld uw medewerkers direct aan of stuur dit nieuwsbericht aan hen door.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.