SEH start intensieve consumentencampagne

0

Met een langdurige consumentencampagne wil SEH de bekendheid van het keurmerk Erkend Financieel Adviseur vergroten. De campagne ‘LevenWonen’ start in januari 2019 op de radio en krijgt daarna vooral online vervolg. Doelgroep van de campagne zijn starters, woningbezitters, huurders en zzp’ers.

In de campagne wil de SEH hen laten zien waar het keurmerk Erkend Financieel Adviseur voor staat en waar ze de Erkend adviseur kunnen vinden. Centraal onderdeel in de campagne wordt het online platform LevenWonen.nl. Daar is informatie te vinden over wonen en belangrijke levensfasen. De campagne zal voortdurend inhaken op actuele financiële thema’s.

Trotse adviseurs

SEH-voorzitter Ron Dukers: “SEH wil dat consumenten op financieel vlak de juiste keuzes kunnen maken. Daar is goed advies voor nodig. Om die reden werkt SEH al 20 jaar aan de vakbekwaamheid van financieel adviseurs. Anno 2018 omarmen 8.500 adviseurs die doelstelling. Zij dragen met trots het SEH-keurmerk.”

Op het platform LevenWonen kunnen bij SEH aangesloten adviseurs berichten delen en (potentiële) klanten naar hun eigen profielpagina leiden.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.