
In de verzekeringswereld draait alles om vertrouwen, klanttevredenheid en duurzame relaties, schrijven René Teuwen en Roy de Jong in de nieuwe e-InFinance.
Regelmatige communicatie met klanten speelt hierin een cruciale rol. Het is niet slechts een operationele taak, maar een strategische investering in klantloyaliteit en bedrijfsresultaten. Hieronder lichten we zes belangrijke redenen toe waarom consistente klantcommunicatie onmisbaar is voor verzekeringsadviseurs. Daarnaast delen we recente praktijkresultaten die de impact van een proactieve aanpak onderstrepen, inclusief de financiële impact in termen van kosten en baten.
Zes redenen
De zes redenen zijn Versterkt vertrouwen, Begrip van klantbehoeften, Preventie van klachten en misverstanden, Verbetering van klantbehoud, Up-selling en cross-selling en Reputatiebeheer.
Lees hier zonder inlog het hele artikel van René Teuwen en Roy de Jong in de nieuwe e-InFinance
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.