Postex digitaliseert klantcommunicatie Klaverblad

0

Klaverblad Verzekeringen heeft voor Postex platform gekozen om stappen te maken op het gebied van digitale klantcommunicatie en online betaalgemak. Naar verwachting zal de verzekeraar nog dit jaar de eerste digitale polisbladen versturen.

Het platform van Postex biedt onder andere verzekeringsbedrijven de mogelijkheid om te innoveren op het gebied van digitale klantcommunicatie en online betaalgemak. De nieuwe samenwerking is onderdeel van het Klaverblad-project ‘Vernieuwing betalingsverkeer & digitale polisbladen’. Vera van Putten, Manager Acceptatie: “De mogelijkheid om eigentijdse betaalmethoden zoals iDEAL aan te kunnen bieden en polisbescheiden veilig én digitaal te kunnen versturen, sluit aan bij de wensen van onze klanten en bij een duurzame manier van ondernemen.” Klaverblad werkt samen met ruim 3.000 assurantieadviseurs.

Postex is een technologiebedrijf dat een cloudplatform ontwikkelde voor het automatiseren van klantcommunicatie. Meer dan 250 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken het platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.