Pay as you go-reisverzekering

0

Kroodle komt als eerste partij in Nederland met een ‘Pay as you go’- reisverzekering. Met deze TravelKroodle betaalt de reiziger alleen voor de dagen dat hij/zij echt op vakantie bent. De reiziger richt de TravelKroodle naar eigen wensen in. En dat alles volledig via de mobiel of tablet!

 ‘’Of je nou vaak op vakantie gaat of één keer per jaar of je nou de wereld rondreist of liever dichtbij blijft: voor iedereen is er een perfecte TravelKroodle. Zo compact of uitgebreid als je zelf wilt!”, aldus een woordvoerder van Kroodle. ‘’Wie minder dan 21 dagen per jaar op vakantie gaat is meestal voordeliger uit met deze Pay as you go TravelKroodle. Voor wie vaker op vakantie gaat is de doorlopende TravelKroodle voordeliger. De prijsstelling van de TravelKroodle is scherp en de consument krijgt altijd een uitgebreide dekking tegen een scherpe prijs. De TravelKroodle is er in drie varianten: Basis, Comfort en Optimaal.’’

Naast de TravelKroodle is via Kroodle ook de CollegeKroodle af te sluiten. De CollegeKroodle bundelt drie belangrijke verzekeringen voor studenten: aansprakelijkheid, inboedel en ongevallen. Zo is een student in één klap verzekerd voor de meest voorkomende schades. Vanaf 25 euro per jaar. Met deze twee nieuwe producten zijn nu vijf verschillende verzekeringen via Kroodle af te sluiten.

Op 19 maart startte Kroodle met drie andere verzekeringen: de CasaKroodle (Opstalverzekering), de BoodleKroodle (Inboedelverzekering) en de TroubleKroodle (Aansprakelijkheidsverzekering). Dit initiatief van Aegon en Unirobe Meeus Groep ging begin dit jaar van start met het verkopen van verzekeringen via Facebook. Kroodle maakt het afsluiten van een verzekering snel, sociaal en simpel. ‘’Kroodle werkt volledig mobiel. Zonder handtekeningen, zonder overbodige vragen, zonder pakken papier en zonder polisnummers. Klanten loggen in met behulp van Facebook waardoor polisnummers en handtekeningen verleden tijd zijn. Dat klinkt voor sommigen misschien eng, maar Kroodle is zo ontwikkeld dat Facebook geen toegang heeft tot je verzekeringsgegevens. Ook is het persoonlijke online dossier beveiligd met een pincodetoepassing. De privacy van de klanten is dus goed gewaarborgd. Een verzekering is in een minimaal aantal klikken en binnen een paar seconden geregeld of gewijzigd.’’

Via de Kroodle Facebookpagina worden klanten niet alleen op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen, maar kan men ook terecht met vragen en opmerkingen. Ook het melden van schade kan heel eenvoudig via social media: via een Facebookpost, een privébericht en zelfs via een tweet. Het tippen van een vriend – die zich vervolgens ook aansluit bij Kroodle – levert voor beiden een mooi geldbedrag op.

Lancering Kroodle
Op 4 juni is de officiële lancering van Kroodle. Hoofdgast is Chris Hughes, mede-oprichter van Facebook. Hij spreekt in Amsterdam over de toekomst van social media ondernemen. Naast Chris Hughes spreekt ook Duncan Stutterheim. Hij is ondernemer en mede-oprichter&eigenaar van ID&T. Dit bedrijf groeide uit tot Nederlands grootste organisator van dance-events van onder andere Mysteryland, Sensation en Thunderdome.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.