Obvion stuurt dossiers minder vaak heen en weer

0

Obvion heeft het aantal keren dat een hypotheekdossier over en weer gaat tussen acceptant en adviseur fors teruggebracht. Vóór het uitbrengen van het renteaanbod wordt voortaan (indien nodig) eerst contact opgenomen met de adviseur om de situatie van de klant goed in beeld te brengen.

Door de nieuwe werkwijze verloopt het proces van offreren tot accepteren sneller. Ook krijgt de adviseur voortaan een stukkenlijst op maat. Gitte van Haaren, COO bij Obvion: “Het verwerken van een aanvraag tot een bindend aanbod kon beter en efficiënter. We hebben geluisterd naar de feedback van onze adviseurs en we waren het erover eens dat onze oude werkwijze vertragend werkte.”

Video

In onderstaande video geeft Obvion een toelichting op de nieuwe werkwijze.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Lees onze cookie verklaring en de Privacy verklaring

Sluiten