Obvion, Rabobank en RegioBank strijden om Gouden Spreekbuis

0

Op basis van de uitkomsten van de Imago Blauwdruk Hypotheekverstrekkers zijn Obvion, Rabobank en RegioBank dit jaar genomineerd voor de Gouden Spreekbuis 2022. Het is dit jaar de 25ste keer dat Blauw Research dit jaarlijks terugkerende onderzoek heeft uitgevoerd.

De Imago Blauwdruk Hypotheekverstrekkers meet de ontwikkeling van de prestaties van alle relevante hypotheekverstrekkers op de Nederlandse markt. Het gaat zowel om merkprestaties als om daadwerkelijke dienstverlening zoals die wordt gezien en beleefd door onafhankelijke hypotheekadviseurs. De genomineerden hebben op basis van de meest recente onderzoeksresultaten de meeste vooruitgang en de hoogste score geboekt. De belangrijkste meetpunten daarbij zijn: bekendheid, imago, voorkeurspositie en dienstverlening.

Het onderzoek is bedoeld om hypotheekverstrekkers te helpen aan inzichten om hun positie op de markt te bepalen, te volgen en levert handvatten om hun prestaties te verbeteren.

Jurering en uitreiking

De genomineerden worden uitgenodigd om hun nominatie te onderbouwen voor een vierkoppige jury, die uiteindelijk bepaalt welke van de drie genomineerde verstrekkers de award wint. Dit jaar zal er in het bijzonder aandacht zijn voor de manier waarop de geldverstrekkers invulling hebben gegeven aan de afspraken rondom het aankaarten van verduurzaming bij de consument.

De jury voor de Gouden Spreekbuis 2022 bestaat uit Michiel Meijer (Van Bruggen Adviesgroep), Nico Stolwijk (Vereniging Eigen Huis), Bart de NIE (Stichting Erkend Hypotheekadviseurs) en Alex Klein (InFinance). De Gouden Spreekbuis wordt voor deze jubileumeditie uitgereikt tijdens HypoVak op donderdag 6 oktober 2022 in de Midden Nederland Hallen in Barneveld.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.