De NVM heeft een nieuwe pay-off gelanceerd: De beste plek voor jou. “We gooien het over een andere boeg en gaan veel meer vanuit het hart werken met persoonlijke en authentieke verhalen”, aldus Anne-Marije Potter, manager communicatie en public affairs bij NVM.
De nieuwe merkcampagne vloeit voort uit de gewijzigde coöperatiestrategie die NVM voor en met haar leden heeft ontwikkeld. De campagne richt zich op de interne en externe doelgroepen van NVM. Van leden en medewerkers tot en met woonconsumenten, zakelijke klanten in vastgoed en agrarische ondernemers. De gewijzigde strategie en campagne moeten de visie, missie en merkwaarden Deskundig, Betrokken en Ontzorgend tot leven brengen, zo is de gedachte. V
‘Van pand naar klant’ staat centraal in het merkverhaal van NVM. “Met een goed merkverhaal maken klanten een bewuste keuze voor een NVM-makelaar, -taxateur of vastgoedadviseur. Vanuit hun betrokkenheid doen onze leden er alles aan om de beste plek om te wonen of te werken dichterbij te brengen”, besluit merk- en campagnestrateeg Estelle de Thouars.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.