NIBC praat online-klant offline bij

0

NIBC Direct gaat opnieuw het gesprek met de klant aan tijdens de tweede editie van de klantendag, die sinds vorig jaar jaarlijks wordt ingezet om binding te houden met de directe klant. Ofwel; de online klant offline bijpraten.

Het gedrag van klanten verandert door de technologische ontwikkelingen snel. Met slechts een paar klikken stapt een ontevreden over naar een concurrent. Hoe zorg je er als bank nu voor dat je klanten aan je bindt en ze behoudt? NIBC bedacht hiervoor de ‘Op de bank bij NIBC Direct’ middagen.

Ervaringen delen

Tijdens deze middagen krijgt de klant een kijkje achter de schermen op het hoofdkantoor in Den Haag. Medewerkers bespreken met de klanten de gang van zaken binnen de bank zelf en de ontwikkelingen op de financiële markt in het algemeen.

Kritische vragen van klanten over de hoogte van spaarrentes en waar de bank haar geld vandaan haalt tot onduidelijkheden over de website: het passeert allemaal de revue, zegt online marketing manager Rick Bakker.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.