Nedasco faciliteert directe beloning

0

Nedasco faciliteert de overstap naar een nieuwe beloningsvorm voor tussenpersonen. Dat doet de serviceprovider via het serviceabonnement. Directeur Tim Schoonbergen: “Uitgangspunt is een serviceabonnement op maat, gericht op de wensen en behoeftes van het intermediair.”

Het serviceabonnement op maat bevat de volgende elementen: 

  • Voor de particuliere én zakelijke markt.
  • Ook voor eindklanten die niets bij Nedasco hebben ondergebracht.
  • Jaarlijkse indexatie van de abonnementskosten op basis van het door het intermediair aangegeven percentage.
  • De hoogte van het abonnementsbedrag kan het intermediair zelf bepalen.
  • Aan het serviceabonnement kan een speciale naam worden meegegeven. (Bijvoorbeeld bij het gebruik verschillende abonnementsvormen.)
  • In te stellen voor één of meerdere diensten.
  • In- of exclusief assurantiebelasting.
  • Los aan te vragen, maar ook op te nemen in een pakketpolis.

De administratie en facturatie van het serviceabonnement is volledig in handen van Nedasco. Ook verzorgt Nedasco het fiscale traject (assurantiebelasting, aangifte en afdracht aan de Belastingdienst) voor het intermediair.

Om het intermediair te begeleiden en te stimuleren na te denken over een nieuwe beloningsvorm is er een gratis white paper beschikbaar. Het white paper geeft antwoord op de vraag ‘Hoe maak ik mijn assurantieadvieskantoor toekomstbestendig?’. Geïnteresseerden kunnen het white paper vinden op de website van Nedasco en het extranet, Nedasco ServiceNet.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.