Nationaal schadecongres

0

Hoe win je het van je collega’s in een markt met overcapaciteit? Hoe zien klanten en opdrachtgevers de toekomst? Wat zijn hun wensen? De antwoorden op die vragen die de autoschadebranche bezighouden, komen aan bod tijdens het eerste Nationaal Schadecongres.

Onder de titel ‘Van botsende belangen naar samen sterker’ wordt het congres op 5 juni in De Fabrique in Maarssen gehouden door Aftersales Magazine. Nadat het automotive vakblad eerder het Nationaal Bandencongres en het Aftersalescongres organiseerde, staat nu de
schadeherstelsector centraal. 

Aan het congres wordt meegewerkt door marketingresearcher en universitair docent Richard Hugen van The Next Level, die onder meer zal ingaan op de stelling: ‘de gouden driehoek van klant-schadehersteller-verzekeraar zit in een impasse. Maar hoe kom je daar als schadehersteller uit?’ Alfred Möller, eigenaar van Möller Autoschade in Rotterdam, vertelt over de do’s and dont’s in de benadering van de berijder, Frank Hoffmans (Klap Verzekeringen) belicht de samenwerking met ASN in een nieuw model voor schadesturing en Leo Oude Essink (ondernemer en automotive consultant) voorspelt dat meer partijen uit de verzekeringswereld hun eigen sturingsconcept gaan opzetten.

Als dagvoorzitters treden Gwen Jansen en Jaap Rijlaarsdam op. Het congres, dat van 13.00 tot 21.00 uur plaatsvindt,  omvat tevens een mini-beursplein, een netwerkborrel, ‘rolling diner’  en een quiz ‘Hoe word ik succesvoller dan mijn collega’s? onder leiding van het cabaretduo Joep van Deudekom en Rob Urgert. Voor meer informatie en aanmelden: www.aftersalesmagazine.nl.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.