MoneyView lanceert vernieuwd Advisa

0

MoneyView heeft de voorwaardenvergelijker Advisa vernieuwd. Vooral de gebruiksvriendelijkheid is daarbij toegenomen. De nieuwe versie is dinsdag gelanceerd.

Voor de adviseur is nu in één scherm inzichtelijk wat de gevolgen zijn van keuzes die hij maakt bij het vergelijken van producten. In de Persoonlijke ProductScore wordt helder zichtbaar welke producten het best aansluiten bij de behoeften en wensen van de cliënt. Daarbij kan hij naast de ‘harde’ eisen aan het financiële product, ook ‘zachte’ wensen van de cliënt aangeven. Door de integratie met AeQuote is het simpel om ook de tarieven bij de vergelijking te betrekken.

Meerwaarde

“Met MoneyView Advisa kan de financieel adviseur nog beter zijn meerwaarde bewijzen aan zijn klant”, zegt Martin Koot van MoneyView. “Simpel een product afsluiten kan de consument steeds meer online. Een gedegen analyse van zijn situatie en wat producten daarin kunnen betekenen is het domein van de professioneel adviseur. Wij denken dat het vernieuwde Advisa hem daar bij zal helpen.”

Er is een gratis demo-versie, die adviseurs twee weken lang kunnen uitproberen. Deze versie heeft de volledige functionaliteit van het vernieuwde Advisa.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.