Is jouw kantoor het hipste van de regio?

0

Werk jij bij het hipste kantoor van de regio en tovert jullie interieur een glimlach op het gezicht van de klant? Of oogt het geheel nogal rommelig met al die dossiers, pennenbakjes, open kasten en al die kabels in het zicht? Vastgoedstyliste Tabitha Laarman geeft binnendienstmedewerkers tijdens HypoTop een frisse blik op het kantoorinterieur.

De eerste indruk moet de beste zijn. Tabitha Laarman staat dan ook te springen om tijdens het vakevent HypoTop de nodige tips&tricks voor een optimale presentatie van het kantoor met de binnendienstmedewerkers te delen. Met haar passie en energie zal ze iedereen enthousiasmeren om hiermee aan de slag te gaan. “Bij alles wat consumenten kopen of afnemen wordt gekeken naar hoe het er uitziet. Een fles wijn met een mooi etiket lijkt nu eenmaal beter te smaken dan de fles met een beschadigd etiket. Werk jij nog niet bij het hipste kantoor van de regio? Ik laat je graag zien dat veranderen best leuk is! Mooi en praktisch kunnen heel goed samen gaan en alleen al het gebruik van kleur kan heel verfrissend kan zijn. De presentatie van een product of dienst geeft aan hoe belangrijk het is en daarnaast is men vaak ook nog bereid om meer te betalen voor iets dat er goed verzorgd uit ziet.”

Thema Afspraak

Deze masterclass valt onder het thema Afspraak. Op HypoTop maken binnendienstmedewerkers schade en hypotheken een reis langs 6 thema’s waar zij mee te maken krijgen tijdens de transitie naar de nieuwe functie van: Client Officer. De thema’s die zij gedurende de reis samen met andere binnendienstmedewerkers aandoen tijdens HypoTop op 14 november in Spant! te Bussum zijn:

  • Life Events:
    Welke gebeurtenissen in het leven van de klant zijn aanleiding om in gesprek te gaan met een adviseur?
  • Oriëntatie:
    Op welke manieren kun je ervoor zorgen dat het advieskantoor en de medewerkers gevonden en gekozen worden door (potentiële) klanten?
  • Afspraak:
    Hoe zorg je ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen en vertrouwen hebben in de dienstverlening van het advieskantoor?
  • Tevredenheid:
    Hoe zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening en dit ook gaan delen met anderen?
  • Nazorg / Klantbeheer:
    Welke verantwoordelijkheden neem je om je bestaande klant actief en regelmatig te benaderen?

Bezoek HypoTop op 14 november

Hypotop is het jaarlijkse evenement voor de binnendienstmedewerker (Schade/Hypotheken) die vooruit wil. De kennis en vaardigheden die hier worden opgedaan zijn een eerste stap in de transformatie naar een binnendienst die samen met de adviseur een commercieel en winstgevend klantteam vormt. Hypotop wordt voor het eerst georganiseerd op donderdag 14 november in Spant te Bussum. Als lid van het Client Officer platform hebben je gratis toegang tot dit inspirerende evenement.

Tabitha Laarman

Tabitha Laarman volgde de opleiding vastgoedstylist bij HouseofKIKI en is de oprichtster van House2Style, dat al 10 jaar samenwerkt met verschillende makelaars en vastgoedontwikkelaars om hun panden te laten stralen en zo de beste verkoopprijs te realiseren.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.