HDN op HypoVak

0

Klanten verwachten meer dan een goed advies. HDN faciliteert intermediairs en aanbieders om hun processen zo snel, efficiënt en goedkoop mogelijk te laten verlopen. Dit draagt bij aan de mate waarin klanten tevreden zijn over hun intermediair en aanbieder. Voor het intermediair resulteert dit onder meer in het verminderen van dubbele invoer, het versnellen van de doorlooptijd en het verlagen van de bedrijfskosten.

HDN heeft sinds haar oprichting, in 1993, ervoor gezorgd dat er in de hypotheekmarkt één taal wordt gesproken door meer dan 90% van alle aanbieders en intermediairs in Nederland. En met resultaat: in 2012 verstuurden HDN gebruikers maar liefst 1,8 miljoen berichten, een verdubbeling ten opzichte van 2011.

HDN richt zich niet uitsluitend op hypotheken. Ook levensverzekeringen en kredieten kunnen adviseurs via HDN op dezelfde efficiënte wijze worden aanvragen encompleteren. Met het documentbericht kan het intermediair de ingescande acceptatiestukken direct naar het klantdossier bij de aanbieder sturen. En binnenkort is het ook voor het intermediair mogelijk om met een gestandaardiseerd mutatiebericht wijzigingsverzoeken van bestaande hypotheekklanten naar aanbieders te sturen.

Op HypoVak vertelt het HDN team het intermediair graag meer over deze ontwikkelingen en wat het voor hen betekent.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.