‘Geen serviceabonnement? Geen probleem’

0

Het bewust niet aanbieden van een serviceabonnement door een advieskantoor druist niet in tegen het klantbelang. Althans, volgens een krappe meerderheid van de InFinance-lezers.

De Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH) constateerde na een onderzoek onder de eigen leden dat het aanbieden van een serviceabonnement voor hypotheekklanten geen gemeengoed is. Maar is een serviceabonnement niet het beste voor de klant? Klanten worden tenslotte niet getriggerd een updategesprek aan te gaan als ze daarvoor apart moeten betalen.

Een groot deel van de deelnemers aan de InFinance-poll gaat ditmaal niet mee met deze redenatie. 55% is het oneens met de stelling ‘Het bewust niet aanbieden van een serviceabonnement is niet in het belang van de klant’. 45% is het hiermee wel eens.

Nieuwe poll: Stijging autopremies onterecht

Inmiddels staat een nieuwe poll online op InFinance.nl. Autopremies zitten fors in de lift, blijkt onder andere uit een premieanalyse van Independer. Dit is onterecht. Verzekeraars kunnen beter eerst eens naar de eigen kosten kijken voor ze de premies verhogen.

Bent u het hiermee eens of niet? Laat het weten in de poll, die u ook onderaan dit artikel vindt, of geef uw inhoudelijke reactie onderaan deze pagina.

Autopremies schieten onterecht omhoog. Verzekeraars, kijk eerst eens naar de kosten.

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.