Florius wint ‘Future of Work’ award

0

Tijdens het Verint Engage21 event is Florius uitgeroepen tot winnaar van de Global Engage Award in de categorie ‘Future of Work’. In deze categorie worden organisaties erkend die technologie maximaal inzetten om hun medewerkers in hun werk te ondersteunen.

Florius won deze award door de toepassing van verschillende technologische oplossingen, zoals de inzet van Real-Time Agent Assist in combinatie met Speech Analytics. De jury waardeerde het dat, ondanks de coronacrisis, sterk en creatief gebruik is gemaakt van de inzet van deze nieuwe technologie. Hierdoor is Florius in staat om directer in te spelen op veranderingen in klantwensen op basis van binnenkomend telefoonverkeer en tegelijkertijd medewerkers direct te ondersteunen in hun klantgesprekken door relevante informatie te delen. Na vier maanden inzet van de combinatie van deze technologieën is zowel de contact-NPS als het aantal in één keer succesvol afgeronde gesprekken gestegen. Daarnaast is de gemiddelde afhandeltijd gedaald.

Slim combineren

Karin Polman (foto), directeur van Florius: “Ook in het persoonlijk contact kan technologie perfect ondersteunen. Door nieuwe technologieën zoals Speech Analytics slim te combineren met Real-Time Agent Assist kunnen we de klant beter van dienst zijn en een nog persoonlijker ervaring bieden door optimaal in te spelen op de vragen van de klant. Dit resulteert in een aanzienlijke stijging van onze contact-NPS.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.