Florius: Customer Analytics team of the year

0

Florius is verkozen tot wereldwijd Customer Analytics team of the year. Dat gebeurde in Londen tijdens de award ceremony van Verint Engage EMEA 2019. De overige genomineerden waren Aviva, Banco Sabadell en Telefónica.

De hypotheekverstrekker werd onderscheiden vanwege “de continue investeringen in het vernieuwen en verbeteren van het klantcontact. Onder meer door als eerste partij in de Benelux succesvol nieuwe technologieën in te zetten, zoals Real Time Speech en Speech Analytics”.

Trots

Karin Polman, directeur van Florius: “Wij zijn ontzettend trots dat we zijn verkozen tot het beste Customer Analytics team van 2019 wereldwijd. Het laat zien dat wij op een persoonlijke en moderne manier communiceren met onze klanten. Het is een beloning voor onze inspanningen om onze betrokkenheid met de klant zichtbaar te maken. Waarbij we de nieuwste technologieën vertalen naar voor de klant relevante oplossingen.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.