Met het nieuwe klantportaal in FAST kunnen adviseurs nadat het advies is afgerond, de bemiddelingsfase uitbesteden aan de Compleet Dossier Service van FlexFront. Het klantportaal is het directe resultaat van de nieuwe samenwerking tussen FlexFront Distributie en Accelerate.
In het vandaag geïntroduceerde klantportaal kan de consument alle benodigde documenten uploaden. Ook kan hij op elk moment van de dag de status van het dossier volgen en ontvangt de consument notificaties bij belangrijke mijlpalen, waaronder ‘dossier compleet’-status, ‘bankgarantie gesteld’ en ‘eerste en tweede akkoord’. Om duidelijk te maken aan welke eisen de gevraagde documenten moeten voldoen, wordt gebruik gemaakt van infotorials in consumententaal. Waar nodig kan ook telefonisch om begeleiding gevraagd worden.
Accelerate
Door de samenwerking met Accelerate is FlexFront Distributie in staat om de bemiddelingsactiviteiten uit te voeren in de eigen Accelerate-omgeving van het advieskantoor en voor alle hypotheekdossiers. Intermediairkantoren die bij FlexFront Distributie zijn aangesloten, kunnen dit jaar gebruik maken van 750 euro korting op de eenmalige opstartkosten en ontvangen twee gratis gebruikerslicenties voor de Compleet Dossier Service van FlexFront Distributie.
Kosten
Het gebruik van het FAST klantportaal is kosteloos voor intermediairs die bij FlexFront Distributie zijn aangesloten. De adviseur kan via FAST per dossier en periode kiezen of hij gebruik wil maken van de Compleet Dossier Service. Voor deze service wordt 175 euro per dossier in rekening gebracht. Tot en met 30 april 2019 geldt een gereduceerde prijs van 99 euro voor het eerste dossier die in het FAST klantportaal of via Accelerate wordt verwerkt.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.