Findesk integreert Ockto

0

Door een nieuwe koppeling met Ockto kunnen gebruikers van Findesk tijd besparen tijdens het inventarisatieproces van een hypotheek. De adviseur is niet alleen veel minder tijd kwijt aan het verzamelen van alle benodigde gegevens, ook heeft zijn klant hierdoor sneller uitsluitsel.

Voor aanvang van een hypotheekgesprek nodigt de adviseur zijn klant uit om vooraf gegevens aan te leveren via de Ockto-app. De klant klikt op de ontvangen link in de e-mail, download de Ockto-app en scant vervolgens met de app de QR-code in de e-mail.  In de app geeft de klant aan welke gegevens gedeeld mogen worden met de adviseur. Ockto stuurt vervolgens die gegevens via een beveiligde verbinding terug naar de adviseur. Tot slot upload de adviseur de gegevens naar Findesk.

Toegevoegde waarde

Dennis Hollander, Businessline Manager van Findesk: “Deze data zorgt er voor dat de adviseur een gevuld klantdossier heeft van waaruit hij het advies kan gaan maken. Tevens worden documenten zoals het pensioenoverzicht en het UWV-bericht automatisch in het onderdeel ‘Documenten’ geüpload. Hiermee bespaar je dus tijd en beschik je direct over de meeste belangrijke maar ook vooral actuele data voor je advies. Op deze manier heeft brondata echt toegevoegde waarde”.

 

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.