Doorlopend Prestatie Onderzoek Adfiz

0

De nieuwe opzet van het jaarlijkse Adfiz Prestatie Onderzoek voorziet in een doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Daarmee is het geen momentopname meer en past het volgens Adfiz beter bij de veranderende wereld van verzekeren en onafhankelijk advies.

Het onderzoek blijft zich richten op de rubrieken Schade Particulier, Schade Zakelijk, Leven Individueel, Pensioen en Inkomen Zakelijk. Aanbieders worden beoordeeld op tien criteria. De belangrijkste zijn: Adfiz: “Anders dan voorgaande jaren verzamelen wij de ervaringen van adviseurs nu gedurende het hele jaar door. Dit leidt tot een betrouwbaarder beeld. Bovendien krijgen aanbieders de gelegenheid om realtime hun scores te volgen, zodat zij continu inzicht hebben in hoe zij hun prestaties kunnen verbeteren.”

  • Hoe foutloos en snel verwerken ze offertes, polissen en mutaties?
  • Krijg je gemakkelijk inzicht in de actuele gegevens van de klant?
  • Hoe deskundig en flexibel zijn medewerkers?
  • Hoe klantgericht is de schadeafhandeling of het uitkeringsproces?

Voor deze nieuwe opzet van het onderzoek werkt Adfiz samen met onderzoeksbureau Tevreden.nl. De komende dagen worden uitnodigingen verzonden voor een eerste ronde beoordelingen.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.